úterý 20. března 2012

30 důvodů proč miluju winemarket na Strakonické




- Cítím se tam jak v Itálii
- Mají výborné espresso
- Namíchají mi v kteroukoli dobu Aperol Spritz
- focaccia, ciabatta... vždy čerstvé
- Seženu tam, jak mušle, tak i třeba halibuta
- Skvěle se o mě postarají, když nemám chuť vařit
- Personál je vždy milý a úslužný
- Mortadellu mi nakrájí na opravdu tenké plátky (a vůbec o tom nediskutují, jako v jiných lahůdkách)
- Už si nemusím vozit hektolitry olivového oleje z Itálie, tam ho seženu též
- Brunello di Montalcino mají stále v regálu
- Pekař Piero Barone mě vždy vítá s otevřenou náručí
- Mají domácí těstoviny a super lasagne
- Občas mi dají i "na sekyru"
- Když nemají dobrá rajčata, nepřesvědčují mě, aby si je koupila
- Vždy mi poradí, když nevím, co vařit
- Uspokojí mou chuť na sladké
- Nuda? Tam nikdy!
- Prodávají víc jak metrový váleček na těstoviny (mattarello)
- Miluju jejich fíkovou salsu
- Mohu si nejen vybrat z bohaté nabídky sýrů, ale i je ochutnatt
- U baru mohu zobat puglijské taralli
- I když jsem sama, mohu si povídat - s ptákem loskutákem
- Obdivuju jejich sbírku knih o jídle, víně a sýrech (ostatně i knihovnu vyrobenou z krabic od vína)
- Je to skvělé místo, kde mít hodiny italštiny s mou lektorkou
- Těším se na jejich akce a ochutnávky
- Jejich nový kuchař Francesco Deste vyznává klasickou jednoduchou italskou kuchyni
- Než jdu někam na oslavu - zastavím se tam koupit dárek pro oslavence
- Ctí stejné heslo jako já: vše je nejlepší čerstvé
- Náš starý skútr Vespa na jejich parkovišti vypadá stylově
- Vždy, když vejdu mám úsměv na tváři


Piero, pekař ze Sicilie mi dal pár receptů

Není lepší snídaně než tady!!!!

A ten marcipan!!!!!!!!

1 komentář:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.